Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zvýšení efektivity práce obchodních zástupců
Miškeříková, Martina ; MBA, Jan Miškeřík, (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá nedostatky v řízení a motivaci obchodních zástupců. Na základě analýzy současné situace navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti práce obchodních zástupců. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti manažerských funkcí a motivace. Praktická část zjišťuje pomocí analýzy současnou situaci a navrhuje na základě návrhů a doporuční změny důležité pro plnění plánů oblastního pracoviště.
Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce
Nevřela, Marek ; Hrubý, Martin (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce. Cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje plánování událostí a online přístup k databázi, která obsahuje informace o zákaznících. Práce popisuje základní principy CRM, které byly použity při vývoji. Aplikace je vyvíjena pro mobilní telefony s operačním systémem Android, který je v této práci stručně představen. Součástí práce je analýza podobných, již existujících aplikací a analýza požadavků ze strany potenciálních uživatelů. V dalších částech je popsán návrh a postup implementace jednotlivých částí. V závěru je popsáno testování aplikace z několika různých hledisek a popsána zpětná vazba od uživatelů.
 Manažerská a marketingová komunikace ve stavebnictví
Klein, Čeněk ; Hort, Martin (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá manažerskou a marketingovou komunikací ve stavebnictví. Cílem práce je zjistit, jak v dnešní době funguje marketingová komunikace na stavebním trhu a komunikace manažerská uvnitř stavebních firem. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů a teoriemi, které souvisí s tématem bakalářské práce. Empirická část je věnována dotazníkovému průzkumu a řízeným rozhovorům. Praktická část slouží k ověření stanovených hypotéz. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení empirické části a doporučení pro stavební podniky.
Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je změna konceptu řízení vztahu se zákazníkem, který společnost SALIX INTERNATIONAL, a. s. doposud praktikovala. Je zjištěno, jakým způsobem lze dosáhnout zlepšení vztahu se zákazníky prostřednictvím zkvalitnění přístupu společnosti (zejména obchodních zástupců) k zákazníkovi. Tato skutečnost bude zjištěna pomocí systému CRM a metodou 360stupňové zpětné vazby. Pozornost bude zaměřena na rozvoj samotných obchodních zástupců, jejich dovedností a znalostí a na rozvoj zákaznického managementu.
Model komunikačního prostředí obchodních zástupců
Sichler, Marek ; Slepička, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu komunikačního prostředí obchodních zástupců ve firmě EISBERG, a.s. Na základě analýzy součastného stavu budu schopen navrhnout model kooperace obchodních zástupců s ostatními složkami firmy, které se průběžně starají o zákazníky.
Zvláštní odměna obchodního zástupce a stanovení její výše
Prusáková, Viktorie ; Flídr, Jan (vedoucí práce) ; Patěk, Daniel (oponent)
Zvláštní odměna obchodního zástupce a stanovení její výše Abstrakt Obchodní zástupci hrají klíčovou roli ve společnostech při zajišťování obchodních aktivit a budování vztahů se zákazníky. Jednou z důležitých otázek, která se vztahuje k obchodnímu zastoupení, je otázka odměňování obchodních zástupců, a to během trvání obchodního zastoupení tak i na jeho konci. Po ukončení smlouvy o obchodním zastoupení se často vznáší otázka, jak spravedlivě stanovit výši zvláštní odměny, která má být vyplacena obchodnímu zástupci za jeho dosavadní práci. Cílem této diplomové práce je podrobně popsat a vysvětlit způsob výpočtu zvláštní odměny obchodního zástupce a převést teoretické poznatky, které jsou shromážděny z teorie a judikatury, do praxe. Práce si klade za cíl navrhnout výpočet zvláštní odměny obchodního zástupce, který bude jednoduchý, rychlý a umožní stranám obchodního zastoupení vyhnout se soudním sporům, které jsou v této oblasti tak časté. První část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů spojených s obchodním zastoupením a právní úpravou institutu obchodního zastoupení. Následuje druhá část věnovaná odměňování obchodního zástupce. Třetí kapitola se pak podrobněji zabývá zvláštní odměnou, její definicí, úskalími a právní úpravou. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na právo obchodního zástupce na zvláštní...
B2B prodej - vývoj role obchodního zástupce
ŠTĚDRONSKÝ, Zdeněk
Cílem práce je identifikovat specifika a vývoj úlohy obchodního zástupce ve vybrané firmě a navrhnout opatření v kontextu vývoje situace na trhu. Základ role obchodního zástupce se nemění, ale trh a jeho požadavky ano. Práce shrnuje prodejní koncepce a jejich využití, názory odborníků na studovanou problematiku a vysvětluje základní pojmy v prodeji na B2B trzích s důrazem jeho specifika. Výzkum stojí na názorech odborníků v prodeji na trhu s elektroinstalačním materiálem z firmy Schneider Electric CZ, s.r.o., které jsou získávány formou dotazníkového šetření. Získaná data jsou následně interpretována a statisticky ověřována pomocí metod chí-kvadrát a t-test, což vedlo k přijmutí všech stanovených hypotéz na hladině statistické významnosti 0,05. Výsledky výzkumu jsou diskutovány, kde je kladen důraz na srovnání výsledků výzkumu a tvrzení odborníků z oboru, respektive autorů z přehledu řešené problematiky. Z diskuse na závěr vyplývají návrhy opatření, které mají podobu tvorby komunikační strategie, pravidelných kontaktů se zákazníkem, integrace technologií, vzdělávání zaměstnanců a pravidelné průzkumy trhu.
Smlouva o obchodním zastoupení
SUS, Erik
Tato bakalářská práce se zabývá smlouvou o obchodním zastoupení v České republice. Cílem bakalářské práce je zabývat se především praktickými aspekty současné právní úpravy smluv o obchodním zastoupení, v porovnání s již zrušenou úpravou smlouvy o obchodním zastoupení obsaženou v zákoně č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, se současnou úpravou v ustanovení § 2483 - 2520 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě české odborné literatury a judikatury. V praktické části byl vytvořen dotazník a řízený rozhovor. Respondenti tohoto dotazníku byli obchodní zástupci a řízeny rozhovor byl veden s konkrétním obchodním zástupcem. Získané výsledky jsou zobrazeny v tabulkách a grafech. V závěru práce je zhodnoceno, zda bylo dosaženo cílů práce.
Smlouva o obchodním zastoupení
Krupanská, Petra ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent)
Smlouva o obchodním zastoupení Tato diplomová práce pojednává o smlouvě o obchodním zastoupení, která je upravena v ustanovení § 652 až § 672a zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění. Smluvní strany jsou obchodním zákoníkem označovány jako zastoupený a obchodní zástupce. Na základě smlouvy o obchodním zastoupení se obchodní zástupce jako nezávislý podnikatel zavazuje dlouhodobě pro zastoupeného vyvíjet činnost spočívající buď ve zprostředkování uzavření určitého druhu smluv, nebo v přímém zastoupení zastoupeného, kdy je obchodní zástupce oprávněn jménem a na účet zastoupeného činit právní úkony a uzavírat smlouvy. Takováto forma obchodního zastoupení vyžaduje udělení plné moci obchodnímu zástupci ze strany zastoupeného. Ustanovení upravující smlouvu o obchodním zastoupení byla harmonizována se směrnicí Rady 86/653/EHS ze dne 18. prosince 1986, o koordinaci právní úpravy členských států týkajících se nezávislých obchodních zástupců, a to na základě zákona č. 370/2000 Sb. Tato práce se v jednotlivých kapitolách zabývá právním rozborem právní úpravy smlouvy o obchodním zastoupení, charakteristickými znaky tohoto smluvního typu, vznikem obchodního zastoupení, problematikou jednání obchodního zástupce, dále právy a povinnostmi obou smluvních stran, právní úpravou provize, vzniku práva...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.